Skip to main content

Zwroty, reklamacje, wymiana

Zwroty

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym, którą zawarł na odległość, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia – według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) składając stosowne oświadczenie.

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy oraz formularz zwrotu (dostępny tutaj).
W przypadku braku możliwości wydrukowania formularzu zwrotu konieczne jest dołączenie kartki z odręcznie napisanym numerem zwrotu.

Kupujący ponosi całkowity koszt odesłania towaru.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas paczkomatami oraz za pobraniem.

Zwroty należy odesłać na adres:

Mateusz Sarnowski „Merlo Butik”
ul. Leśniów Wielki 16R
66-016 Czerwieńsk
tel: +48 696 055 025

Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczające podstawowe zapoznanie z produktem jak np. brak oryginalnego zamocowania metki, poplamienie, uszkodzenie, ślady makijażu, woń środków zapachowych (proszek do prania, perfumy)

Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Reklamacja

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Zanim jednak odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres biuro@merlobutik.pl
Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia.

Mateusz Sarnowski „Merlo Butik”
ul. Leśniów Wielki 16R
66-016 Czerwieńsk
tel: +48 696 055 025

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu.

INFORMUJEMY, ŻE NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM ani do Paczkomatu.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Wymiana

W przypadku kiedy otrzymany produkt nie spełnia Państwa oczekiwań względem rozmiaru należy:

  • odesłać produkt , który nie odpowiada wraz z formularzem zwrotu. Mogą Państwo to zrobić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki
  • złożyć nowe zamówienie na nowy produkt

Nie ma możliwości „wymiany” na zasadzie „produkt za produkt”.
Środki zostaną zwrócone na podane konto w ciągu 14 dni.

Hit enter to search or ESC to close